Brussels Airlines heropent lounges op Brussels Airport

Brussels Airlines heropent lounges op Brussels Airport

8 juli 2021 0 Door Deugenieten

Na een sluiting van acht maanden zijn de Sunrise Lounge van Brussels Airlines en THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus weer open. Voor de catering in de lounges werkt de luchtvaartmaatschappij voortaan samen met Aramark.

Iedereen weet dat een geslaagde vakantie begint op de luchthaven. Daarom is er goed nieuws voor wie samen met Brussels Airlines op reis gaat. De Sunrise Lounge en THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus hebben opnieuw de deuren geopend.

De Sunrise Lounge is er speciaal voor passagiers die naar Afrika reizen en die vertrekken van de T-gates op Brussels Airport. THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus is een uniek loungeconcept waarbij comfort, technologie en design centraal staan, in combinatie met een mix van ‘Belgitude’ en Japanse gastvrijheid. THE LOFT is voor de derde keer op rij genomineerd in de categorie ‘Europe’s Leading Airline Lounge‘ door World Travel Awards. 

Lees ook: Brussels Airlines vliegt deze zomer naar 79 vakantiebestemmingen

“Door de samenwerking met een partner als Aramark kunnen we een uitzonderlijke klantenervaring aanbieden, zelfs binnen de beperkingen van de huidige gezondheidscrisis. Naast onze gedeelde passie voor gastvrijheid maakt ook de duurzame aanpak van Aramark ten aanzien van mens en planeet dat zij de perfecte partner voor onze lounges zijn. We zijn dankbaar dat we hen welkom kunnen heten in de luchtvaartsector,” zegt Peter Gerber, CCO & CEO van Brussels Airlines.

The extra culinary experience

Naar analogie met haar samenwerking met de Belgische chef Tim Boury, die vier verschillende menu’s creëerde voor de Business Class gasten van Brussels Airlines, wil de luchtvaartmaatschappij met haar nieuwe cateringpartner ook een hoogstaande cateringservice aanbieden in de lounges op Brussels Airport. Hierbij zal de nadruk liggen op een frisse, lokale aanpak waarbij vooral verse, seizoensgebonden menu’s zullen aangeboden worden.

“Zoals we allemaal weten is de slogan van Brussels Airlines “We go the extra smile”. Die van Aramark Belgium is “We go the extra culinary experience”. Samen willen we België laten schitteren over de hele wereld. Met awards die in het verleden al werden toegekend aan de Brussels Airlines lounges, gaat Aramark graag de uitdaging aan om samen met hen deze award te behouden.” aldus Stijn Crombé, Executive Managing Director Aramark Belgium.

Bij de heropening van THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus benadrukken Brussels Airlines en Aramark dat het belangrijk is om de hygiënemaatregelen te allen tijde te respecteren. Dat betekent dat gasten verplicht een mondmasker moeten dragen wanneer ze aankomen op de luchthaven, ook bij een bezoek aan de lounges. Naast een strikte handhygiëne voor alle gasten zorgt het personeel ervoor dat de tafels, stoelen en de verschillende standen van het buffet regelmatig ontsmet worden.

Lees ook: 10 beste tips voor een zorgeloos vertrek op Brussels Airport

Volg ons op sociale media of contacteer ons