‘Break Free’ uit je dagelijkse sleur aan boord van Norwegian Cruise Line

‘Break Free’ uit je dagelijkse sleur aan boord van Norwegian Cruise Line

30 november 2020 0 Door Deugenieten

Norwegian Cruise Line lanceert een nieuwe campagne om reizigers verder te laten kijken dan de grenzen van 2020 en te focussen op de toekomst.

2020 is een jaar om snel te vergeten. Dat heeft ook Norwegian Cruise Line goed begrepen. Nadat de rederij er in het voorjaar voor koos om naar aanleiding van de COVID-19 pandemie alle reizen stop te zetten, wil ze nu volop uitkijken naar de toekomst.

Daarom lanceert de rederij een nieuwe wereldwijde campagne. Met ‘Break Free‘ wil Norwegian reizigers aanmoedigen om hun vakantiedromen nieuw leven in te blazen en er realiteit van te maken.

Norwegian Cruise Line zou natuurlijk Norwegian Cruise Line niet zijn als ze dat zouden doen zonder een vleugje entertainment. Daarom wordt er beroep gedaan op dé enige echte rockband Queen. De band van de onnavolgbare Freddie Mercury levert met ‘I Want to Break Free’ alvast de nodige inspiratie en motivatie.

Nieuwe bestemmingen

De start van de campagne gaat samen met de nieuwe reisroutes die Norwegian Cruise Line voor de zomer van 2023 bekendmaakte. Tegelijktertijd biedt de rederij een korting van 30% op het cruisetarief op alle afvaarten in 2021.

Naast bekende populaire bestemmingen die al langere tijd tot het NCL-aanbod behoren, voegt de rederij ook een aantal primeurs toe. Denk hierbij aan een eerste bezoek aan het prachtige Nessebar in Bulgarije tijdens de Extraordinary Journeys cruise van Norwegian Jade door de Middellandse en Zwarte Zee, of het debuut van Norwegian Bliss bij de Royal Naval Dockyard tijdens een zevendaagse rondreis naar Bermuda vanaf New York. Ook nieuw is de eerste zevendaagse cruise van Norwegian Jade van Athene naar Bodrum en Paros. Nooit eerder opende Norwegian Cruise Line zo vroeg de verkoop van haar nieuwe reisroutes, maar juist in deze onzekere periode wil de cruisemaatschappij reizigers graag ruim de tijd geven om de ideale vakantie te vinden.

Ga nu al aan boord met EMBARK – The Series

Om reizigers alvast wat voorpret te bezorgen en hen te herinneren aan de onvergetelijke ervaringen aan boord van de NCL-vloot, introduceerde de rederij onlangs haar nieuwe ‘EMBARK – The Series‘. Deze docuserie nodigt liefhebbers uit om vanaf de digitale eerste rij te genieten van het hoogwaardige entertainment waar NCL bekend om staat. De serie ging van start met een speciale show in het historische West End Garrick Theatre in Londen. De cast van ‘The Choir of Man‘ kwam er voor het eerst in vele maanden weer samen voor een speciale reünie.

Meer informatie over de nieuwe vaarroutes en de ‘Best Deal of the Year‘ vind je op ncl.com.

Volg ons op sociale media of contacteer ons